POSILY JSME JIŽ NAŠLI! 🙂
ADMINISTRATIVNÍ PRÁCE + ORGANIZAČNÍ I PRAKTICKÁ POMOC V PROJEKTECH (PRAHA)
Náplň práce:
Péče o dárce (evidence, potvrzení, děkovné dopisy…); Administrativní podpora projektů; Komunikace s rodinami v projektech pro děti; ½ úvazek; pracoviště kancelář Praha + možná práce z domu
Požadujeme:
Flexibilitu, týmovou spolupráci, respektovaní hodnot organizace; Velmi dobré komunikační schopnosti; Schopnost řešit několik úkolů současně; Dobrou znalost práce na PC (Excel, Office, ZOOM, Slack, Google Workspace, znalost CRM Raynet nebo jiného CRM systému výhodou); Dobrou znalost AJ – slovem i písmem; Ochotu učit se novým věcem; Zkušenosti s administrativní prací; Zkušenosti s prací s lidmi výhodou
Nabízíme:
Možnost podílet se na proměně lidských životů; Práci v přátelském dynamickém kolektivu; Možnou práci z domova
V případě zájmu prosím kontaktujte Bc. Ilonu Müllerovou:
+420 608 874 592
ASISTENTSKÉ A ADMINISTRATIVNÍ PRÁCE (BRNO)
Náplň práce:
Asistentka zástupkyně ředitelky MVS; Administrativní práce; Koordinace potravinové pomoci rodinám vězňů; ½ úvazek, kancelář Brno + možná práce z domova
Požadujeme:
Flexibilitu a schopnost práce ve stresových situacích; Velmi dobré komunikační schopnosti; Schopnost řešit několik úkolů současně; Dobrou znalost práce na PC (Excel, Office, ZOOM, Slack, Google Workspace, znalost CRM Raynet nebo jiného CRM systému výhodou); Dobrou znalost AJ – slovem i písmem; Ochotu učit se novým věcem; Zkušenosti s administrativní prací; Zkušenosti s prací s lidmi
Nabízíme:
Možnost podílet se na proměně lidských životů; Práci v přátelském dynamickém kolektivu; Možnou práci z domova
V případě zájmu prosím kontaktujte Mgr. Žanetu Dvořáčkovou:
+420 730 575 418